Nog för ikväll

Tänk att det är så svårt att slita sig från datorn.. Borde verkligen gå och lägga mig nu, men jag tror att jag ska titta på avsnittet av Scrubs som jag spelade in ikväll. Trodde av någon anledning att jag inte skulle vara vaken länge nog för att titta på det.

Det är både för och nackdelar med inspelningsbar digitalbox. Man är ju inte bunden till några tv-tider, men samtidigt så blir det så många fler timmar framför tvn. Program som man annars skulle missa sparas med ett enkelt knapptryck.

Nu är mina fötter så svullna att det nästan gör ont. Står jag upp nuddar inte ens tårna vid golvet. De står bara rakt ut i luften som fingrarna på en vattenfylld gummihandske.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Towe

det var inte så mycket tips som att jag berättade vad jag läst nånstans. :) jag kan ju inget om sånt.



nej nu har man vänt på dygnet igen.. what to do?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback