Varde ljus

Bild: Jag
Modell: Gosekrokodilen i spjälsängen


Nu är all jul borta från lägenheten.
Ljusslingan på balkongen får leva kvar ett tag till. Det är så skönt med lite ljus utanför fönstret under kvällstimmarna.
Saknar verkligen ordentligt med dagsljus.

Igår kväll/natt var verkligen pest och pina innan jag somnade.
Jag kunde inte ligga på höger sida för då tog ryggen nästan död på mig, vänster sida funkade inte heller då strejkade magen. Sova på rygg är uteslutet, då får inte lungorna plats och kroppspulsådern blir tilltryckt ev bebisen. Behöver jag ens nämna hur det skulle gå att sova på mage?

Varje kväll samma visa.
Tilltryckta lungor, obefintliga luftvägar i näsan, halsbränna, ont i kroppen. Ne, nu är det nog!

Längtar sååå mycket efter dig, vårt lilla knytt!

Kommentarer
Postat av: Klao

Snyggt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback