Sköna maj

Nästan 100 år sen jag skrev. Nästan.
Jag har som vanligt fotat en hel del.

Igår kom våren till balkongen. Både jag och M fixade med diverse oavslutade projekt. Sista brädan lades på plats i trätrallen och räcket fräschades upp.

Morgan har vuxit otroligt mycket sen han föddes. Nu väger han nästan 6 kg och är ca 62 cm lång. Han är världens gladaste lilla kille som älskar att prata.
Det kommer snart nya bilder på den lilla sötnosen!

Alla bilder från valborg är kvar i kameran. Jag och Morgan gick upp tidigt för att gå och titta på forsränningen från Anitas balkong (mammas sambos mamma). På kvällen körde vi kombinerat fördelsedags- och valborgsfirande hos några kompisar med grillning. Fantastiskt gott!
Det blev en lugn dag.

I´ll be back shortly med bilduppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback