Vårmys och eftermiddagssol

Mysdag idag.
Emmie och Fia kom förbi och lekte med mig och Morgan.
Jag rensade igenom ett halvt ton smink och donerade till helan och halvan.
Helan började sminka halvan och kastade henne framför min kamera. Fia hade med andra ord ingen talan idag.
Resultatet är förhoppningsvis på bloggen by tomorrow.

Morgan slockade framför Disney Channel vid 13. Så jag passade på att gå high chaparall med epilatorn i badrummet.
Ekot efter den ilsket vrålande lilla maskinen blev tillslut öronbedövande. Morgans 1årspresent i form av hörselkåpor kom mer än väl till pass.

Imagine this: Jag står i pyjamaslinne, utan byxor, i gårdagens utkletade smink och uppruggade hårtoffs (råkade somna när jag nattade morgan), med ett par för små hörselskydd och går bananas med den lilla överhettade hårborttagnings apparaten. Att jag skrattade åt mig själv gjorde inte situationen mer glamourös.
Jag skulle omöjligt kunna höra om M skulle komma hem och öppna badrumsdörren till den synen.
Stackars man!

Kommentarer
Postat av: Saga

Haha, vilken fin bild du målar upp!! ;) kul att du bloggar igen. Vore kul att ses nån dag. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback