Pirrig!

Vovven var inte med vaplar. Allt var ua (utan anmärkning). "Bastant liten dam" sa veterinären Börje. Men det berodde inte på några valpar, bara kraftig benstomme...!

Min tjejkompis är med barn i ca 19:e veckan. Jag verkar vara med pirrig och uppspelt än blivande mamman och pappan. Idag ska de på ultraljud och får kanske reda på barnets kön. Inte för att det har någon betydelse, men det är roligt att veta! JAG ÄR JÄTTEPIRRIG! Tänk om något skulle vara fel?! Telefontrackar henne hela tiden. Vill veta NYSS hur allt står till, om en stund är för lång tid att vänta! Gud så mysigt med en liten bebis! Det är väl inte dags för mig än på några år antar jag. Men det är ju fullt tillåtet att längta.
Undrar hur stor chansen är att man får tvillingar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback