Believe it or not



Jag är numera stolt ägare av en Sony A100 som jag fick i julklapp av M! Jag blev så otroligt glad, trodde aldrig att jag skulle få en systemare.
Fick dessutom massor av andra toppengrejer. Bl.a massage, presentkort på en hudvårdsklinik så att jag kan få ansiktsbehandling, en stor gosig grovstickad kofta fodrad med rosa blankt tyg (riktigt jag) och ett kamerafodral till min lilla digitalkamera.

Av Pelle fick jag dessutom en bunt fototidningar som kommer väldigt väl till pass nu!

Tack alla nära och kära för en toppenjul med god mat, fina presenter och underbart sällskap!

Bild

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha samma här, jag fick limma ihop dt ..

Postat av: H.

Kan du ens något om foto...?

2008-12-28 @ 15:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback