Piss

Det sketna Tele2s nät verkade ligga nere idag igen. Hände för någon vecka sen också, gick varken att ringa eller smsa. Efter att ha tagit avsked av V gick jag in på Hemköp för att införskaffa lite smått och gott till middagen ikväll. Där sprang jag ihop med en riktig gammal räv som jag inte träffat på flera år. Nämligen ägaren till ett ställe som på den tiden hette Santa Monica och var the place to be bland mina dåvarande kompisar. Det var efter det, när jag stod i kassan och skulle betala, som jag tänkte att jag skulle vara lite effektiv och skicka buss-sms (ifall bussen skulle ha rullat in på torget medan jag var i affären) som jag upptäckte att det inte gick. Inte alls! Hade inga kontanter, "nödtelefonen" hade jag glömt hemma och busskortet försvann för några dagar sen. När jag kom ut på torget såg jag att det var 8 minuter kvar innan bussen skulle komma. Jag skyndande mig till Upplysningen, köpte nytt busskort, ladde på det med 100 ;- och skyndade mig tillbaka. Precis då kom bussen. Puh!

När jag var ungefär 20 meter från porten hemma kom det två sms, då funkade telefonskrället igen!



Imorgon måste jag komma ihåg att ringa till Tele2
och säga att jag vill säga upp min prenumeration av music unlimited som jag tydligen har. Har aldrig använt det och vet inte ens vad det är, men det står med på min tele räkning och det har kostat min 80 spänn på en månad hittils att jag bara har det. Helt sjukt. Vilka jäkla lurendrejare.




Piss säger jag bara!

Bild

Kommentarer
Postat av: Michell

uppenbarligen stämmer det som jag hört att Tele2 kan konsten att lura folk på de vidrigaste sätt. Bland annat sägs det att deras försäljare brukar stå på Malmö central och pracka på folk ett abonnemang och sedan skriva att kunden beställt något helt annat på papperet. Då får ju försöljaren mer provision.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback