Var hos barnmorskan idag

Allt gick toppen och såg bra ut. Gjorde lite ont när hon skulle känna hur pass rörligt huvudet var..

Fullgångna veckor: 31
Vikt: 70,5
Symfys fundus mått: 31 cm
Hb:
Glukos:
Blodtryck: 120/58
Fosterläge: Rörlig med huvudet neråt
Bebisens hjärtslag: 132 slag/min


Bokade in nästa besök så att M skulle kunna vara med.

Det var kul att BM hade fått nys om mammagruppen från FL som brukar träffas och fika. Hon tog också upp lite saker om föräldragrupp för unga blivande föräldrar som de funderar på att dra igång på mottagningen. Det tycker jag skulle vart roligt att kunna gå på. Men nu ordnade det sig ändå så bra för min del med fikaträffarna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Hehe, okej.

Ja jag trivs med min D40 :) Den e helt okej för mej.

Postat av: ämma

sv: ja, o bra att ha hemma när man

börjar bli sådär lite småhungrig :p

2008-12-02 @ 21:13:01
URL: http://emmasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback