Popa popcorn tralala

Bebisen sparkar på för fullt! Igår kväll fick M en sån känga på armen att den lättade från magen, han trodde att det var jag som hade hostat ljudlöst. Försökte förklara för honom att hans barn ibland sparkar sin mamma så hårt att hon nästan tappar andan! Trotts det är det alltid lika mysigt att känna det lilla livet. Att h*n sparkar hårdare innebär ju att h*n växer och blir starkare. Fast det börjar bli bra trångt där inne nu, sparkarna blir inte lika ofta utan byts nu ut av "buffar" allt mer. Nu vet jag inte om man kan säga att det känns som att någon popar popcorn i magen längre. Ena jäkla anabola-popcorn i sånna fall!

Klockan två idag ska jag träffa Pernilla på stan och luncha. Undrar vad jag är sugen på... M åkte till nynäshamn som vanligt idag och vädret är piss.. precis som igår! Men jag känner mig ganska glad och nöjd ändå. Har sovit riktigt gott tre nätter i rad. Var inte ens speciellt grinig över grannens renoveringsprojekt när jag vaknade av att de borrade i en betongvägg i morse.

Igår hade vi tre syskon farsdagsiddag för pappa hemma hos syster. Jättegod gryta med kokt potatis och äppelpaj med vaniljsås som efterrätt. Är det något som min kära syster kan så är det att laga mat!



Att bero på äppelpaj så ska jag gå och äta lite rabarberpaj nu som jag fick med mig hem igår! (Min syster göder mig!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback