Vad ska jag göra med dagen?

Nu har jag suttit framför datorn i sägert 3 timmar, ätit en och en annan kanelbulle och fått några trevliga sparkar några millimeter från revbenen. Inte långt kvar nu innan lillknodden kan massakera mina revben på riktigt! Har suttit på blocket hela förmiddagen och spanat efter barnvagn. Vi har bestämt oss för en Teutonia Fun.
Hade planer på att ta mig ner på stan för att lämna papper till chefen som ska skickas till försäkringskassan, lämna in ringen (äntligen finns alla papper på plats) och ta en runda förbi apoteket. Men jag orkar inte!! Känner mig bara eländig idag och tycker synd om mig själv! Vill bara att M ska komma hem igen, hoppas veckan går fort!

Vagnen:
Bild: google.se

Nu ska jag skala potatis och koka fiskbullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback