16 dagar kvar

Ännu en natt att beklaga sig över, men inte fullt så illa som tidigare nätter.
Planerna för idag var att åka med pappa till Stockholm och fixa visum. (Han behöver hastigt och lustigt åka till Kina på söndag. Något jobbrelaterat.) Min energi räcker inte till idag. Ställde klockan på 6.30 för att kunna få en lugn morgon innan vi skulle åka 8.15. Men jag kunde inte få upp ögonen.
Min kropp kräver mer sömn är 4 timmar, det är dagens sanning.

Jag väntar på paket från mormor. Hon har stickat mer till bebisen!
Det ska bli spännande att se vad hon har hittat på den här gången. Blev så himla glad över
förra"leveransen".

Förresten började det störtsnöa igår, men bara under några minuter. Idag är det -9 och ungefär 5 cm snö på marken. Härligt med ljus igen!

Idag ska jag försöka förtsätta med min städlista.
Några saker är avprickade, men mycket kvarstår.

Kommentarer
Postat av: jezzo

oh vi har 50 cm snö och -15 ;D

Postat av: jezzo

ja det e kallt xD

vill oxå ha vår men dröjjer

2009-01-16 @ 14:43:47
URL: http://jezzo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Precis

choklad<3

2009-01-16 @ 16:49:52
Postat av: zarah

lycka till med babyn

2009-01-16 @ 20:48:21
URL: http://muppmulle.blogg.se/
Postat av: Line

ja jag vet! rätt halt på vägarna nu..

tråkigt att snön inte kommer när den ska komma, på julafton! Har inte haft en vit jul på hur länge som helst känns det som.. lite tråkigt men så är de :P



Allt bra? :)

2009-01-16 @ 22:51:26
URL: http://fineliine.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Inte dum? Han är en mumsbit! Haha. Och vackra bilder som vanligt! =)



Och det börjar dra ihop sig! :D

2009-01-16 @ 22:59:56
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: leia

jisses vad det närmar sig fort:) Och stickande mormödrar ska man inte underskatta.....här är det dock mamma som stickar....men så länge jag slipper göra det så är jag glad....och bebisen också skulle jag tro:)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback