Elmia -09




Just nu går det segt med uppdateringen på bloggen. Dagarna bara rasat iväg och fylls konstant med något.

Igår gick jag till systers nya lägenhet. Det var snöslask som  hette duga och en halvmeter höga plogvallar följda av 2x4 meter stora vattenpölar vi 90% av alla övergångsställen. Rena hinderbanan. 1 timme och 10 minuter, lite drygt, från punkt A till punkt B.
Lägenheten är fantastiskt fin måste jag tillägga!
Precis nybyggd med utsikt över hela stan från 5:e våningen. Inte illa!

I måndags träffades jag och mamma i Gränby köpcentrum för att spana in de nybyggda butikerna som öppnade 26 februari.
Jag shoppade inget. Ett köpförbud råder just nu för min del.

Jag fotade lite nya bilder i morse. Typ 5 st innan batteriet dog.

M blev uttagen till Elmia i år igen. Jag ska också dit, men bara någon dag. Ska bli spännande att bo själv med Morgan under 4 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback