Fredag: Födelsedagspresent?!

Here we go again! M fyller år 15 juni. Jag tror att jag vet vad jag ska ge honom.. En ganska bra grej! Kan inte sriva vad eftersom han kanske läser detta. Jag har lovat att inte ge honom några kläder, men jag kommer antagligen bryta det löftet. Han ska absolut inte få BARA kläder, ne usch vad han skulle tycka att det blev tråkigt då! Men något/några plagg kommer antagligen bli aktuellt. Jag har funderat på att satsa på något smycke. Men han har redan en halskedja som han passar bra i och alltid använder. Sen har han förlovningsringen också. Mer smycken än så passar nog ingen kille i. Han får inte använda smycken på jobbet heller pga risken att fastna i maskiner och klämma sig. Så det är kanske ingn vidare grej ändå!

Förslag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback