Onsdag: Renskrivning och felstavning

Jag har en viss tendens att alltid renskriva allt. Det inkluderar Handlingslistor och "kom-ihåg-lappar". Kom på det här om dagen när jag satt och kluddade ner något på ett pappaer. Direkt efter att jag hade skrivit klart började jag renskriva på ett nytt pappaer. Det måste se fint ut!! Det är nog något men ja har fått från att inte tycka om om handstil. Hatade min handstil när jag var liten! Tcykte alltid att alla andra skrev finare än mig, Nu börjar jag försonas med migg sätt att skriva och börjar till och med tycka att det kan se lite bra ut ibland... Förr tyckte jag verkligen inte om när folk skulle titta på mig när jag skrev. Inte bara för att jag inte tyckte om min handstil, utan för att jag ahde problem med stavningen ganska länge. Det är först nu det börjar släppa. Jag har fortfarande väldigt svårt att i vissa ord skilja på när det ska vara Ä eller E...

Kommentarer
Postat av: malin

heeej bli medlem här :
http://gratisgen.se/?Bli-medlem&ref=72972
tryck på bli medlem!
man kan få nåt om man bara värvar 7 st. DO IT!
hur enkelt som helst att bara värva 7 st, eller hur?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback