Torsdag: Min mamma = bodybuilder

Påmin mig att jag ska lägga upp bilder på min mamma när hon var byggare. Hon var en narutbegåvning verkligen! Det var två tjejer hon ville vinna över innan hon slutade som builder. I en och samma tävling slog hon båda och kammade hem alltihopa (pokalen har tyvärr försvunnit i alla flytter hit och dit). Knappt ett år inna hon födde min bror slutade hon tävla. De var ett sort gäng som tränade tillsammans, bl.a några av de som senare blev "Gladiatorerna". Mina föräldrar har varit skilda sen jag var 9 år. idag bor hon med en ny man. De brukade träna tillsammans och har faktiskt bott ihop för mer än 20 år sedan. Lite komiskt när man tänker på det. Pappa lärde för några år sdan känna "Atlas" ur gladiatorerna som visste vem mamma var. Där ser man hur vägar korsas.
Kom ifrån ämnet lite där. I vilket fall som helst ska jag rota fram några bilder. Kul att se, mamma skrattar bara varje gång hon ser dem. Svårt att tänka sig att man har sätt ut så antagligen!

pictures up soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback