Tropicalsun

Eftersom jag rekomenderade att använda solskyddsfaktor tycker säkert alla som älskar att sola och bli bruna att det känns väldigt orelevant och tråkigt. Men gör det ändå!!!! Om du vill bli brun på ett smidigt, snabbt och verklighetstroget sätt rekomenderar jag "Spraytan in a can!". Jag har provat en helt del olika Brun-utan-sol produkter och x antal solsprayer, den här är helt klart den bästa! Den kostar 225 kr på Parfym L och 199 kr på tropicalsun.se. Det bästa är att du inte bhöver utsätta din hud för farliga UV-strålar som gör att din hud blir rynkig och torr!

Kroppen ska hålla länge, ta hand om den!

image63


Kommentarer
Postat av: kate

Men Du tjejen! Är det okej om jag har din bild på min blogg?

Postat av: Veronica

fan ska nog testa en sån där alltså..

2007-05-15 @ 22:59:40
URL: http://humlisen.blogg.se
Postat av: Kate

Hej! Är det okej om jag har din bild på min blogg?

2007-05-16 @ 10:24:19
URL: http://www.kate21.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback