Vatten och vitaminer - Förskönar dig inifrån och ut

Tycker du att ditt hår är platt och slitet? Kanske växer det långsamt? Är naglarna spruckna och går sönder lätt? Läpparna torra? Huden narig?
Köp på dig vitaminer och kör en ordentlig kur under en längre tid! Drick mycket vatten på det så kommer du antagligen märka stor skillnad efter ett tag. Förändringen är inget som sker över en natt, så låt det ta tid. Om du går in på närmsta naturapotek så hjälper de dig hjärna. Jag äter vitaminer som heter multi kvinna (finns även för män och gravida!). En kapsel innehåller hela dagsbehovet av det mesta man behöver! Jag kompleterar ändå med extra B-vitaminer för naglarna och håret. Jag äter också Omega-3 oljekapslar och Betakaroten (skyndar på kroppens melaninproduktion för att bli brun snabbare, då slipper man sola lika länge). Jag har även ätit Äppelcidervinäger  tabletter som ökar förbränningen och minskar sötsuget, men de tycker inte jag fungerar allt. blev bara illamående och fick ont i magen om jag tog rekomenderad dos.
Om du känner dig trött kan det bero på så kallad "blodbrist" vilket egentligen är Järnbrist. Ät då järntabletter (c-vitaminer hjälper kroppen att ta upp järnet).
Är du ofta sötsugen kan du äta Kromtabletter. Det dämpar suget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback