Hur bortskämd är du?

Jag har:

[x] Mamma
[x] Pappa
[x] Styvmamma
[x] Styvpappa
[x] Styvsyskon
[x] Bror
[x] Syster
[ ] Brorson
[ ] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[ ] Eget badrum
[ ]Eget rum
[ ] Swimmingpool
[ ] Hot tub
[x] Gästrum
[x] Dator
[x] TV
Totalt: 11

[x] En säng
[x] Mer än 4 par skor
[ ] STUNNAA-SHADESS (?)
[x] Klocka ( Använder EJ )[
[x] Mp3/iPod
[ ] Nitendo Wii
[ ] Xbox
[x] Playstation
[ ] Nitendo 64 lr något slags Nitendo
[ ] Gameboy
Totalt: 5

[ ] Poker-bord
[ ] Basketkorg
[ ] Hockeyspel
[ ] Biljardbord
[ ] Pingisbord
Totalt:0

[x] Nattduksbord
[x] Stereo på rummet
[x] CD - spelare
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort/atm/bankomatkort
Totalt: 3

[x] Jobb/sommarjobb
[ ] Shoppar minst en gång i veckan
[x] Har dyr parfym
[x] MSN
[x] Kamera/videokamera
[x] Telefon
Totalt: 5

[ ] Skoter/moppe/fyrhjuling
[ ] Gitarr/trummor/keybord
[ ] Något annat instrument
[x] Varit på en kryssning
[x] Rest utomlands
[ ] Haft en personlig tränare
[x] Dyra smycken
[x] Träffat en kändis
Totalt: 6

[x] Platt/locktång
[x] Rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i USA
Totalt: 2

[x] Föräldrar har bil
[ ] Husbil/vagn
[x] Jag har en bil
Totalt : 2

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag
[ ] Suttit i en limo
[ ] Sutiit i en helikopter
[ ] Egen laptop
[x] Egen dator
Totalt:2

Summa:
11-25: Ghetto barn
25-35: VANLIG
35-40: Bortskämd jävel
41+: Överklassens snobb

Jag fick 36 poäng och är därmed en bortskämd jävel.


Vad fick du?


Jag lånade detta test från
Fanny.

Kommentarer
Postat av: leia

haha...jag tänkte att om jag räknar bort allt som inte bara är mitt utan även mannen mins så blir det väldigt många färre kryss:)



STUNNA SHADESS....VTF är det????



kram

Postat av: leia

å då blev jag ghetto barn minsann:) men jag tycker nog att hamlagad mat nästan varje dag inte är bortskämt det är väl värre med hämtmat varje dag...eller????

Postat av: JULIA AMANDA

Vad roligt att du gillar min blogg! jag fotar med en Canon IXUS digitalkamera :)

2008-12-05 @ 19:05:16
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback