uppiggad - uppfriskad ... uppblött

Jag hade helt glömt bort hur sköna morgonpromenaderna kunde vara. Man känner sig verkligen betydligt mycket piggare efter en sväng utanför ytterdörren innan frukosten. Det var inte ens så att snöslasket som vräkte ner från himlen bekom mig.

Vill ni veta en hemlis...
När jag och Smilla gick ute på cykelvägen hörde jag att något hårt som slog i marken med ett plask.
Jag vände mig om, och där låg min mobil i en vattenpöl!!
Så typiskt! Den funkar som den ska. Men ändå så typiskt!!


Bild

Kommentarer
Postat av: leia

Hehe....men att den funkar....det skulle inte min gjort i det läget:(



Det är härligt med morgonpromenader....men man ska ju ta sig ut också.....jisses va lat jag har blivit nu.... vi får väl spinga runt på morgonpromenixar i vår med varsin barnvagn:)



kramar

Postat av: Veronica

haha, smilla då :) hon är verkligen bestämd. gick allt bra? är markus frisk än?



juste, ja kan itne titta på den videon helller, det står att det är en privat video..

2008-12-15 @ 11:19:48
URL: http://humlisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback