Mobilen på lagning... igen...

Jag har jobbat i helgen. Pappa kom förbi och körde mig till jobbet imorse, han skulle passa på att lämna in min mobil på lagning i samma veva. Nu är det andra gången den är på lagning under bara några veckors tid. Samma sak hände med min systers mobil (hon har en likadan), efter tredje gången som den var inlämnad fick hon en nu. Pappa försökte ordna så att jag skulle få en ny nu direkt eftersom att det tar tid och pengar att åka dit och lämna in den varje gång den pajar. Men det gick inte! Reglerna var stenhårda och tydliga. Tre gånger skulle den vara inlämnad! Även fast dom vet att just den här modellen går sönder så vägrade de att ordna en ny. Så retsamt! But thats te rules!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback