I feel good..

Igår var jag på bio och såg Mamma Mia med min kära mor, bonus farmor och bonus lillasyster. Det var nära att vi av misstag bokade in oss på en "sing-along" föreställning istället för den vanliga. I efterhand ångrade vi nästan att vi inte fick sitta och skråla med till de gamla klassikerna som fick oss att guppa med i takt i raderna. Bebisen i magen hakade också på och diggar fortfarande för fullt där inne. Antingen det eller så leker h*n hela havet stormar! 
Idag ska jag leka med
Veronica, får se vad vi hittar på! Hårfärgning står på menyn i alla fall.. Nu ska jag glufsa i mig min bulle och dricka upp tet, sen är det duschen nästa som gäller.



Bild: google.se
Mamma Mia.. Here I go again.. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback