Veckans städning



Foto: Jag (old pic.)


Ungefär i den här ordningen ligger prioriteringarna.

Badrummet:
Städa
Fixa avloppet
Rengöra taket
Rensa badrumsskåpet

Klädkammaren:
Göra något åt de fulla tvättkorgarna
Vädra mattan

Dammsuga
Torka golvet

Sovrummet:
Vädra sängkläder
+mattor
Damma
Dammsuga
Torka golvet

Köket:
Dammsuga
Damma
Torka golvet

Vardagsrummet:
Damma
Dammsuga
Torka golvet

Kalla mig konstig, men när jag väl är igång tycker jag att det faktiskt är kul att städa.

Uppdaterat 090116 kl:10.51

Kommentarer
Postat av: Marcela

Heej! =)

Nejdå inget har hänt på något sätt. Blivit lite krasslig bara. De är så drygt. Och just nu så vill jag bara att bebisen ska titta ut. Börjar tröttna på att vara så otymplig.

Hur är de med dig? Du verkar vara oerhört efektiv på städfronten. Ta de lite lungt bara så du inte sliter ut dig!! =)

Hur lång tid är de kvar för dig?

Sköt om dig!

Kram

Postat av: soeticz / bloggdesigner

sv: ja precis, huvudsaken lillen kommer ut ur magen och mår bra :)

2009-01-12 @ 14:16:22
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: mickis

haha,det var inte lite du skulle städa

2009-01-14 @ 18:08:28
URL: http://babydollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback