En dag lik en annan

Har avslutat mitt 6 dagars pass på jobbet. Det var inte så jobbigt som jag trodde.
Det är så mycket roligt som händer på jobbet att jag saknar att vara där när jag är ledig.
Imorgon jobbar jag stägning, sen är jag ledig i tre dagar.
Har en hel del att greja med här hemma. Julen ska bort och allt det vardagliga ska göras.. typ tvätt och städ..

Snart fyller Morgan två år! Stora killen. Det kommer bli så roligt att fira honom i år eftersom han vet mer vad det handlar om nu. Typ som med Julen. Han blev en riktig hejjare på att öppna paket!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är på barn det händer :D och jag har bästa gänget hos mig! Sååååååå glad! Det blev tok fint med fleecen :) ses imorn!

2011-01-13 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback