Fredag: Första fotosessionen

Det var så kul på min första fotosession i riktig studio var så roligt! Jag älskar verkligen att stå framför kameran!!
Nu är det nästan ett år sen bilderna togs. Än har jag faktiskt inte tagit några fler eftersom att jag faktiskt känner mig nervös och orolig att fotas av en fotograf som jag inte känner. Han som tog dessa bilder är en gammal kompis som jag inte har kontakt med längre av fler olika anledningar. Här är nåra bilder från första sessionen utomhus och i studio (eftersom jag är på jobbet få jag lägga upp resten sen)

image13


image14


image15

Jag känner mig nöjd med bilderna och ser verkligen fram eemot att ta fler!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gosh, dina bilder är heta. Hade jätte mysigt idag. Det för vi ta och göra om!Kramkram

Postat av: ingrid

Josefin du är sååå vacker!både på ut och insida,jag ömsom skrattar å gråter,är så tacksam att du finns/mammi

2008-04-27 @ 16:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback