Måndag: Håret...

Min lugg har blivit jobbigt lång nu, precis så att den hela tiden tar i ögonfransarna när man blinkar. Känns onödigt att klippa sig redan! Sparar ut den så får jag se vad jag gör sen. Ska göra en toning snar tror jag. Håret blir så blankt och int av det! Plus att det får lite fräschare färg också!

Just nu känner jag mig väldigt less på att gå ut på krogen eller gå på fester. Har helt tappat stinget! PartyFina is gone for the moment. Känner mig ganska lost när det gäller vad jag ska klä på mig på morgonen. Idag har jag världens mest oheta stil i mitt livs historia tror jag. Svarta halvtighta mjukisbyxor som har blivit uttöjda i rumpan och knäna, vita och blåa strumpor med katter på, tofflor, en mörkblå kofta med guldknappar och ett vitt linne (för att inte tala om mormorstrosorna som gömmer sig under det vackra skalet). På skallen har jag et oborstat hår som hade behövt bli tvättat igår. Helt otroligt!! Känns inte som jag... men som sagt: en veckas sjukdom tar på krafterna. När jag klevin genom dörren imorse trodde väl kollegerna att det vare någon som hade hundnappat min vovve och kom invalsande på kontoret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback