Pärlan på tjocken?!

Min mamma tar typ rekord i klantighet ibland. Min hund, Kajsa, löpte för ca 3 veckor sen. Mamma har alltid predikat om hur jag absolut inte får låta henne gå lös och hälsa på andra hundar under löptiden. Men hon klantar sig självklart och låter Kajsa springa fram och hälsa på två Jack russel valpa/unghundar, varpå en klamrar sig fast på min lilla pärla och börjar jucka!!! Trodde inte mina öron när mamma kröp till korset på kvällen. Så idag är det ultraljud för lille doggisen. Visst är det mysigt med valpar, men hon är vara ca 1½ år och vaplar tar myyyyycke tid, tid som jag eller min sambo inte har! Får se vad det blir av det här... förhoppningsvis är det inga valpar på G. Har inte ens vågar berätta för M än!

Håller tummarna för det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback