Uppsala around and back

Senaste typ två åren har det hänt mycket i mitt liv har jag kommit under fund med. Jag har flyttat hemmifrån två gånger, bytt skola, flyttat mellan mamma och pappa. Gjort slut med en kille,hittat en ny, och förlovat mig. Mitt upp i alltihopa skaffade jag hund också. Eller det var ju iofs nästan 1½ år sen. På det har jag tagit studenten och hunnit jobba på tre olika ställen. Det är först nu när jag börja landa som jag börjar bli stressad över hur mycket jag har flängt omkring. Ändå börjar jag bli sugen på att resa och plugga! Jag har några tjejkompisar som har flyttat till Paris och pluggar franska. När jag lläste i den ena tjejens blogg blev jag såååå sugen på att börja läsa franska jag också! Jag har Spanska i mig sen tidigare men det känns inte riktigt lika kul för tillfället. Någonstans vill jag resa inom en inte allt för lång framtid.

Nu ska jag iväg och köpa en studsmatta med min sambo. Riktigt bra för att komma i form till sommaren har en fågel viskat i mitt öra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback