Lördag: Nothing new

Jag ska inte gå ut på krogen förrän jag ska fira min födelsedag har jag bestämt mig för! Jag har till och med lovat M det. Det är sjukt så mycket pengar man bränner på krogen!Fyller 20:e, men kommer fira den 23:e. Finns inte en sportmössa att jag tänker gå ut en tisdag...

Jag vill verkligen klippa mig och färga håret, men det är ju så förbannat dyrt! Vet inte vilken hårfärg jag vill ha heller. Är sugen på mörkt nu, men snart är det vår och sommar, då vill man vara blond igen. Det kostade över 1500 kr när jag ville få ur min mörka färg förra gången, och det tog tre timmar!!!

Känner verkligen att det är dags för en allmän uppryckning av mig själv. Ska boka tid för vaxning och klippning snart. Ska sola också. För att inte tala om träna och börja äta nyttigare! Snart dags för bikini igen ju! Tiden går snabbare än vad man tror. ska bli skönt att komma i form igen, saknar att träna. Efter ett tag får man för mycket för huvudet och för lite för kroppen. Jag pallar inte den obalansen.

Kommentarer
Postat av: Monica Lundbom

Tja Fina! Hittade hit tack vare länken på msn. Måste säga att jag har fått mig några skratt under läsandets gång. Bankkortsgrejen och är verkligen sånt som händer alla, och förklaras lättast med otur och alkohol. Haha men fortfarande väldigt kul att läsa om! Kika gärna in på min blogg, även om det var länge sen jag uppdaterade den! Hör gärna av dig i veckan om du är sugen på fika eller något i den stilen! Sköt om dig! pussar och kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback