Måndag: Back in business

Måndag... Igen! Veckorna går väldigt fort för mig just nu. Det är skönt, men jag önskar att man kunde sakta ner tiden under helgerna!


Undrar vad M ska ge mig i födelsedagspresent?!?! Han sa att jag ska packa en väska och ta ledigt på måndag 26:e. Mina syskon verkar vet vad han ska göra, och det gottar de sig i minsan, grisarna! Jag som är så nyfiken vill veta saket helst i förrgår. Så fatta hur nyfiken jag är!

Har fått en klippning i födelsedagspresent av pappa! Frissan here I come! Riktigt nice, eller "Inte alls dumt" som Henke skulle ha uttryckt det! Men vad färga för färg??! Nu är jag inne på blont igen.. Känner inte för färgen som jag har nu iaf. Vill verkligen göra något nytt! Har funderat på att klippa lugg, men jag har fortfarande skräckupplevelser från det sen barndomen när mamma tvingade sig på mitt långa vackra hår och klippte en kort tjock lugg!! Jag hittade en blid på aftonbladet av Paris Hilton i lugg. Ganska fint tyckte jag, "pottfrissa" tyckte M. Om jag klipper lugg vill jag ha den ganska lång. Ska kunna sätta upp den och dra den åt sidan som en snedlugg. Fast jag vet inte om jag vågar. Men på Torsdag 22/3 kl: 15.00 smället det! Då är en frisörstol på Another you salon reserverad i mitt namn!

By the way så blir det sommartiden den 25:e. Som sagt, veckorna går snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback