Måndag: Beautytip of the week

Har kommit på en annan väldigt bra grej som passar från den här vintern/våren genom hela sommaren! Absolut torr! En supergrej som man billibt köper på apoteket. Jsut den här årstiden är det jobbigt när man råkar dra på sig en för varm jacka på morgonen för man tror att det är mycket kallare uten än vad det är. Det slutar med att man svettas som en gris när man kommer til jobbet! Speciellt om man, som jag, tar en snabb (oftast stressad) promenad till jobbet. Av absolut torr håller man sig verkligen absolut torr. Det funkar dock inte på alla har jag hört. Min lillasyster provade, hon sa att det inte blev någon skillnad och att det bara luktade illa. Men på mig funkar det super!! Hett tips. (Funkar även för hand- och fotsvett står det på förpackningen)

En anna grej är ett solpuder från Viva La Diva (underskattat märke!!). Man kan snabbt få en bränna som ser riktigt fräsch och naturlig ut. Akta dig för att ta med dig det i väskan på krogen då det väldigt lätt slutar med att du har allt puder i väskan (been there, done that!). Pudret ser ut som små kulor som ligger löst i en burk, råkar burken öppna sig lite i väskan eller att kulorna smular sönder sig när du dansar... då är det kört =)


Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback