Tisdag: Ännu ett skönhetstips

Beställde grejer från Yves Rocher för ca en vecka sen. Igår hämtade jag grejerna och provade för första gången. Hade beställt ett rosa/persikofärgat rouge, från luminelle, och ett pärlskimrande puder, från Yria. Riktigt fina tillsammans med Viva La Diva solpudret! Det ser jättefräscht ut!. Ser helt osminkad och naturlig ut. Jag har länge undvikit allt puder med någon form av glitter i eftersom jag trodde att det skulle få hela ansiktet att verkligen glittra på ett riktigt fult sätt. Men med lite glitter i ser resultatet betydligt mer naturligt ut. Det bör dock inte vara för glittrigt (det kan i och för sig vara fint att ha lite av på kindbenen för att framhäva, men INTE i hela ansiktet!).

Det bästa shampoot och balsamet tyckte jag länge var från serien Herbal essences. Sen provade jag av en slump mjällhampoo från head & shoulders (tror jag att det heter, märket bytte namn för något år sen). Det får håret att kännas väldigt rent och gör det blankt. Jag har inte mjäll, men använder det ändå. Jag kan iaf vara säker på att jag inte kommer få det heller! =)

(Känner mig glad att det är sol, men är deppig eftersom jagmåste titta på den genom fönstret!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback