Tisdag: Ännu mera snöslask!

Vilket bakslag imorse när jag tittade ut. DET SNÖADE! Jag som hade omfamnat vårens intågande blev ärligt rätt grinig! Jag vill ha torr mark och sol!

Ska simma idag hade jag tänkt. Det är riktigt bra motion, men det är så förbannat tråkigt och enformigt! Eftersom att jag tröttnar snabbt borde jag hitta någon anna träningsform som passar mig bättre. Men det är svårt att hitta någon som tränar hela kroppen lika bra som simning. Det skulle väl vara trampolin då, men det är svårt att ha en sån i en lägenhet.... Har en liten studsmatta, men det är inte lika effektivt! Man får göra det bästa av situationen tills man har råd med träningskort. Har bestämt mig för att inte stå i vassen i sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback