TISDAG: Vill klippa mig, inte bli rånad!!

Varför ska det vara så dyrt att klippa sig?? Kostar typ 500 kr om man, som jag, har långt hår. På många ställen spelar det inte någon roll om man ska toppa eller klippa igenom hela håret. Rena rånet! Jag vill ju färga också! Senast jag färgade håret på salong tog det tre timmar och kostade lite drygt 1600 kr. Som hittat!!
Vill man göra någon extremare förändring känns det ju bäst att göra det på salong så att det inte går åt pipan. Men jag känner inte för att behöva råna en bank för att bli fin i håret.
Funderar på att bli brunett? Samtidigt vet jag inte om jag vågar.. Fast jag har ju gjort det förrut, i två omgångar tror jag det blev. Blev dock inte helt nöjd med resultatet någon av gångerna, men då färgade jag hemma. Risken är att färgen blir för kall. Det var det den blev förrut! Ser helt mongis ut, skiftar nästan i grönt. Ne, så vill jag inte ha det.. En fin rödbrun färg i lite olika nyanser.. Kanske lite slingor också. Även om jag färgar hemma igen så kommer det kosta! Minst två förpakningar färg behövs!!

Behöver en ny plattång också. Det är ju världens bästa grej att önska sig i födelsedagspresent!! Jag är ett snille! Snille kanske är en överdrif, men ibland överträffar jag mig själv. Kanske kan önska sig klippning också..

Marcus sa att han hade en överraskning till mig när jag fyller år. Så frågade han om mitt pass var giltigt och att jag kanske skulle behöva vara ledig. Riktigt nyfiken!!! Vill ju inte hoppas för mycket heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback