Måndag: Härliga Söndag!

Jag satt ute i solen tillsammans med min syster och en kompis i flera timmar igår. Kajsa studsade runt i gräset och roade sig själv med pinnar. efter att ha blivit rödblommiga i ansiktet gick vi hem till mig och lagade middag som vi åt på balkongen i sista kvällsolen (älskar vår balkong, den är guld värd! Sol hela dagen lång!!). Sen följde jag med syster och pappa hem till sommarro till pappas fina lägenhet och såg på Wallander. Riktigt mysigt att bara slappa med familjen!

Idag var det mörkt, kallt och regningt. Jag hade i min optimism lämnat kvar alla filtar och kuddar ute på balkongen igår. Lagom fuktiga och mysiga var de när jag plockade ihop innan jag traskade genom regnet till jobbet. Kajsa tycker inte alls att det är speciellt kul att vara ute när det regnar. Även fast hon har tröja och regnkappa på sig så stannar hon emellanåt och tittar menande "Nu vill inte jag vara med längre!!!". Hon har så tunt med päls på tassarna , så någon vidare värme blir det inte när det är vått ute. Ska lägga upp en bild på henne i regnkappa.. Det kan inte vara lätt att vara naken när alla kompisarna har päls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback