Måndag: seg!

Jag hade kul sista April. Var inte på topp dagen efter precis! Satt och pratade med massa kompisar i ekonomikumparken i några timmar, sen grillade vi i stabby allihopa. Förfest hos en kompis i rickomberga innan vi gick ut på seven. Där inträffade en liten insident med en tjejkompis som ringde mig. Började gråta mitt inne på seven. Folk kollade kostigt och till råga på allt mötte jag precis då en tjejkompis som sa" Är du förfull?". Så var ju inte fallet fast det kanske var det folk trodde. Aja, slutet gott allting gott, jag och M hamnade på max vid ca kl 3. Att sen få tag i en taxi var i stort sätt omöjligt. Vi letade taxi i e halvtimme, men alla var bokade. Till slut fick vi tag i en bil och det bar av hemmåt. Väl hemma totalslocknade jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback