Torsdag: Rekomenderad träningsmotivation - stegräknare

Igår tog jag över en stegräknare som en kompis och hennes kille hade över, 129kr. Jag startade den imorse när jag åt frukost vid 7.15. Nu har jag gått 2102 steg,1,36 km. Jag ska nollställa den innan jag går från jobbet så kan jag se hur långt jag har till jobbet. Jag glömmer lätt att man faktiskt får en del daglig motion även fast jag inte har joggingskor och sportBH på mig! Det blir mycket roligare med stegräknare, man kan liksom utmana sig själv till ett visst antal steg eller en sträcka under en viss tid. På en del stegräknare finns också kaloriräknare. På min finns antal km och steg, inte kalorier.
image30

Kommentarer
Postat av: Veronica

woow, fan va vi är coola med våra stegräknare!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback