Hos syster

Har lånat systers dator för att blogga. Jobbade lång dag idag, från 8 till 18.. Känner mig helt slut. Hittade ett par jeans idag på Gina. Sitter som en knytnäve i magen.. så att säga. ska ta bild och länna upp när tillfälle ges (snarast möjligt!!). Saknar verkligen att kunna glida till daton och obehindrat få ut mina tankar här på bloggen. Känner mig väldigt låst för tillfället. Hoppas du inte glömmer bort mig för att jag bloggar mindre.. Jag lovar att göra comeback så snart datorn är fixad!

// The blogger


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så nice, då hitta jag hit också! Jättefin blogg du har Josefine! Tänk att jag som den bloggnörd jag är hade missat den ;-) Ha en skööön ledig helg nu! Ses mooonday! Pigga och glada klockan 8.00... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback