Kajsa ska flytta!!

Kajsa ska flytta till mamma. Nu är det bestämt! Kommer sakna lilla grodan... Jag känner att det är absolut bäst för henne, mamma har mycket mer tid än mig! Hon har ju tvärr fått sluta sin tjänst på village p.g. a ägarbyte =(. Jag jobbar hela veckorna och varannan helg. Dessutom trivs Kajsa bättre hos mamma än här. Hon känner sig mer hemma där! Senaste tiden har det bara blivit att hon har fått flänga mellan mig, mamma, syster och britt. Inget bar liv för min älskade vovve! Men nu kommer allt bli bättre. Jag kan ju fortfarande träffa henne när jag vill. Vetskapen att hon har det bra väger över min saknad... Även fast det är väldigt tomt här hemma!!!


image244

Kommentarer
Postat av: Veronica

ah lilla gummisen.. Ush.
Ja skulle gärna haka en promenad men jag ahr s förbannat jävla ont idag så gissar att ja inte kommer orka :(

Postat av: mammi

Jag LOVAR att den lilla GRODAN har det huuur braaa som helst,vilket bra FOTO!kajsa är som vi vet ett svårfångat objekt..

2008-04-27 @ 16:22:19
Postat av: leia

hihi....såååå mycket sötare än vad jag trodde:)



Tack för idag.



kram maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback