Provrummet

Idag har det varit en sån dag som en massa dryga och arga människor har varit och shoppat. Vad jag än har gjort så har jag gjort något fel! Helt otroligt vilka människor jag har träffat idag..Riktiga surpuppor!
En sak som jag inte förstår är varför människor blir arga när jag säger att "vi stänger så du hinner tyvärr inte prova"En del blir verkligen skitsura. Vi som jobbar i butiken är också människor som vill hem till våra familjer och äta middag. Precis som att man skulle bli arg för att du inte får beställa mat efter stägning på en restaurang? Eller köpa glass i en kiosk som är stägd?

Men jag är glad ändå!


image259

Kommentarer
Postat av: lisa

fin blogg :)
Ha en trevlig kvälL! :)

Postat av: Sandra - ung mamma

Jag beklagar missfallet.. Det finns nog inget värre. Jag fick ett för två månader sen, men jag visste inte ens att jag var gravid och det är jag glad för. Vilken vecka var du i?

2008-04-05 @ 18:25:14
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback