Virrig!

Nu har jag äntligen kommt hem från jobbet! Hann med mycket på avdelningen idag, det känns riktigt bra inför morgondagen. Idag när jag gick upp var jag helt säker på att det var torsdag. Jag skrev till och med det i ett inlägg! Helt virrig. helt plötsligt blev veckan en dag kortare =). Jag var inställd på att jobba ännu en dag från 9.50 till 19.20 innan det skulle vara helg. Att jag ska jobba i helgen har ingen betydelse för den där sköna känslan man får i kroppen av vetskapen att det är helg! Nu sista halvan av dagen har jag kännt mig riktigt trött! Så om jag har träffat någon och jag har verkat lite kort i humöret så ber jag om ursäkt!

Ikväll är det bilträff i stockholm.. M ska dit, men jag vet inte om jag ska haka på eller inte. Om han skulle åka dit med V70n skulle jag inte tveka en sekund, men nu ska han ta 740n.. Inte alls lika kul! V70n är fortfarande avställd..

Nu ska jag försöka hitta något att stoppa i ansiktet så att magen blir glad!

Kommentarer
Postat av: Heh.

Stoppa i ansiktet..? Va?

2008-04-04 @ 21:00:21
Postat av: '???

munen menar du väll?

2008-04-05 @ 11:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback