Hemmafrun




Städar, diskar och lagar mat. Jag ser det inte som något negativt, just nu tycker jag att det är ganska kul att hålla efter här hemma. Kanske är det för att instinkterna att "boa" blir starkare ju närmare förlossningen jag kommer.
M tycker inte att jag behöver hålla på och plocka och fixa hela tiden. Att jag bär på vår bebis tycker han är tillräckligt med arbete. Jag tror att han vill att jag ska hålla mig lugn fram till nyår, sen får jag gå loss på lägenheten och putsa och feja hur mycket jag vill.

Bild

Kommentarer
Postat av: Marieh

Jag tycker absolut att du ska prova spinning. Visst är det jobbigt men också väldigt kul! Det bästa med spinning är ju att det är inviduellt så man kör efter sin egen förmåga. Låter som ett bra nyårslöfte. =)

Postat av: Ida

Ja, det är det verkligen!



Tack så mycket!

2008-12-17 @ 13:22:02
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, Veronica är verkligen jätte duktig! Jag såg bilderna på dig på hennes blogg. Jätte fina!



Det där med att fixa och dona hemma är ett tecken på att det börjar närma sig... :-) Jag blev lite smått galen och tvättade allt som gick att tvätta. Ha ha!

2008-12-17 @ 14:48:18
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: rurik

tack för kommentaren- japp.. enda eller ända? who knows... Kände igen ditt namn som fan och så kom jag på det min gubbe- c-h lewander har väl gått i din skola/klass vid något tillfälle.



Grattis till kommande bebis!!

2008-12-19 @ 14:33:57
URL: http://ruriks.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback