Hos motti

Lånar mamsens bärbara just nu. Jordens slöaste och musen lever sitt eget liv, men det har sin charm!

Ska till BM kl 15 idag på rutinkoll. Undrar hur mycket magen har vuxit sen förra gången..? Det känns inte fullt så kul att ställa sig på vågen längre, samtidigt är jag nyfiken och vill veta hur mycket jag väger nu. Det jag är mest nyfiken på är hur bebben ligger i magen. Jag har mina gissningar på att huvudet är neråt i alla fall.. Men jag börjar tro att den lille utför någon form av breakdance varje dag. Liksom snurrar på huvudet och har sig!
Skulle ju vara trevligt om liten hade bestämt sig för att börja fixera sig något! Igår var det exakt 2 månader kvar till BF (Beräknad Förlossning).

Ska försöka hinna förbi syster och spana in hennes nya lya idag också. Hon flyttade i söndags. Sen ska jag hänga med
Veronica.

Angående kamera så har jag fått låna diverse fototidningar av Pelle. Det är kul ett göra lite reseach och läsa oberoende utvärderingar av olika kameror. D90 har fått bra kritik hittils! Men det är ju en pengafråga, det får inte skena iväg i pris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback