Utmaning

Jag snodde faktiskt den här utmaningen från denna blogg utan att ha blivit utmanad. (Ok, jag har lite tråkigt!)

1. Ditt namn: Josefine
2. Ditt gangsternamn (De tre första bokstäverna i ditt riktiga namn, plus izzle): Josizzle
3. Ditt detektivnamn: (Favoritfärg och favoritdjur, på engelska): Black Dog (har inte direkt någon favoritfärg eller favoritdjur. Jag kör på ett säkert kort, så svart får det bli och jag ahr ju en vovve!)
4. Ditt såpoperanamn: (Ditt mellannamn och gatunamnet, där du bor): Teresia Fyrislund
5. Ditt Star Wars-namn: (De tre första bokstäverna i ditt efternamn, de två första bokstäverna i ditt förstanamn, de tre första bokstäverna av din mamms förstanamn): Genjoing
6. Ditt superhjältenamn: (Din andra favoritfärg, på engelska och din favoritdricka): Pink Coke
7. Ditt vittnesskyddsnamn: (Din mammas mellannamn): Kristina
8. Ditt gothnamn: (Black, och namnet på ett av dina husdjur): Black Kajsa


Jag utmanar alla ni som känner er träffade!

Kommentarer
Postat av: rurik

Jo han mår bra.. Han och jag har varit ihop i snart 5 år nu... Vi bor i en tvåa i Ulleråker och han läser till ljudtekniker nu så han är klar om 1 år... Dj och så har han ett program på studentradion varje onsdag 18-20 "studclub". Haha det var en kort resumé av Calles liv- han har det bra!

Postat av: sofia

vad rolig utmaning.. tror jag oxå snor den hehe ;)

2008-12-19 @ 20:32:37
URL: http://sofial91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback