UTMANING



(vet faktiskt inte varifrån jag har fått bilden, den har hängt med i många år..)



Jag har blivit utmanad av
Maria

Tre hårda klappar
♥ Nikon D60
♥ Laptop
♥ Photoshop (skivan är faktiskt hård och antagligen är kartongen som den kommer i också det..)

Tre mjuka klappar

♥ Ansiktsbehandling (den ska väl förhoppningsvid inte vara hård!)
♥ Presentkort på diverse klädbutiker
♥ snö

Tre viktiga klappar
♥Att bebisen fortsätter att ha det bra i magen tills den tycker det är dax att komma ut och inte stannar kvar där inne över tiden.
♥ Att det är lagom mycket snö hela julen!
♥ Att alla får en riktigt lyckad jul!


Även jag utmanar alla som läser.
 

Har du redan fått utmaningen kan du gärna lämna en länk till mig så får jag kika på era svar!

Kommentarer
Postat av: maria

Vad kul!

Då ska du ha i slutet av januari eller?

Postat av: Marcela

hehe jaså! Dom va iaf hur söta som helst. =)

Jodå magen växer för varje vecka tycker jag. Trodde aldrig jag skulle känna mig beroende av någon på det här viset. Jag ska iaf aldrig bli tjock på "riktigt". Hur mår din mage då? Nu är de inte så länge kvar för dig? Och när blir det fika igen föresten? Har du hört nått?

Kram

2008-12-08 @ 20:38:00
URL: http://wwwlillamarsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback