En dag.. inte som alla andra..

Veronica och jag bestämmer oss för att gå hem till mitt place och fylla i mina papper till försäkringskassan. Det är lättare sagt än gjort! Efter en stunds påtande med papper och penna får vi till något sånär men lessnar. Istället bär det va mot Gränby köpcentrum där vi möter upp Camilla och hennes lilla Casper för en fika. Veronica får köra mig på cykeln nästan hela vägen i motvind och uppförsbacke eftersom att jag är tvärdålig på att cykla, att någon sitter bakpå gör inte saken bättre precis.
En kalkonmacka senare strosar vi runt i butikerna för att sen inse att vi alla mycket hellre skulle åka till IKEA och RUSTA... Mer för pengarna där helt enkelt! Avsaknaden av bil gör sig påmind så vi bestämmer oss för att gå skilda vägar med Camilla. Så det bär av hemmåt igen efter ett snabbt depåstopp på mataffären. Väl hemma hämtar vi upp Kajsa och kilar hem till Veronicas CRIB...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback