Äta middag kanske?!

Jag kom på nu att jag har tänkt på så mycket annat att jag har glömt att äta middag. Hur glömmer man det?! jag älskar mat, speciellt att äta den =).  Något måste jag hitta på...

Pratade precis med min älskade M! Jag är så kär, så kär! Blir alldeles lycklig av att höra hans röst efter att inte ha träffats på några dagar. Han kommer hem någon gång i natt, men åker väldigt tidigt imorgon. Kl 7 ska sista delarna till bilen hämtas på lacken och sen måste resten monteras! Det kommer bli riktigt stressigt för hans del imorgon. Tråkigt att han inte kan vara hemma på min födelsedag. Som tur är har jag familj och vänner som kan fira med mig!

Kom på en till sak som jag hade glömt att säga! Jag har namnsdag idag! Josefina. Egentligen heter jag ju Josefine, men mamma säger alltid Josefina. Därav smeknamnet Fina! Ganska bra att pricka in namnsdagen dagen före sin födelsedag. Dessutom har min bror namnsdag imorgon på min födelsedag. Två flugor i en smäll liksom!


image169



Feeding time!

Kommentarer
Postat av: KANDI

grymm bild på din header:)

Postat av: Veronica

ät kvinna!

2008-03-19 @ 22:05:10
URL: http://humlisen.com
Postat av: jeanette

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GUMMAN!!!!
HOPPAS DU FÅR EN BRA DAG..
KRAM JEANETTE

2008-03-20 @ 07:53:28
URL: http://www.byjanet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback