Dagens outfit: Fina klänningen...

.. som jag fick av syster som en tidig födelsedagspresent. Tack kära syster!


image150


Jag förstår inte att jag aldrig hinner fota dagens outfit på morgonen när håret är borstat och sminket inte har förfallit.. klänningen kommer iaf från Carlings =) Otroligt skön!


image151


Imorgon ska jag göra en ansträgning och försöka fota och lägga upp dagens outfit på morgonen innan jobbet. Det är liksom det som egentligen är tanken! Jag har egentligen inte riktigt kommut under fund med om jag ska kalla det för en klänning eller kjol.


image152


Riktigt sköna lågbudgetstövlar, som jag omvandlade till stövletter, från skopunkten, ca 4 år gamla... Toppendojjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback