Dåligt med dagens outfit

...de senaste två dagarna. Har haft lite brist på tid på morgonkvisten tyvärr! Igår kom jag hem från Elmia runt halv tolv på natten, så det var sängen som gällde direkt! Men imorgon är jag tillbaka igen!

Måste bara tillägga att jag just nu sitter och tycker synd om mig själv över att jag sitter här hemma i uppsala och saknar min älskling medan han är ute och festar natten lång med sina sponsorer. Lite avis måste jag säga... Men i grund och botten hänger allt på att jag verkligen ville vara kvar på Elmia och vara med honom! Att det hela dagarna glider runt blonderade tjejer med silikon och kläder som bara täcker det nödvändigaste är ju också en bidragande faktor, det ska jag inte sticka under stolen med!

Miss you my love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback