Drömde en underlig sak imorse!

Jag drömde att det var ungefär ett år fram i tiden och att jag gick och pratade med en killkompis. Han frågade undrade om det inte var så att jag och min sambo skulle haft barn nu.. Jag kommer ihåg hur jag svarar att vi fått missfall.. igen! Precis efter det tar samtalet slut och jag träffar en annan kompis som ser att jag tappat örhänget från mitt vänstra öra.Han hittar det och hjälper mig att sätta i det igen. Precis efter det vaknar jag. När jag sätter mig upp i sängen och tittar ner på lakanet ligger mitt vänstra örhänge där... Jag är rädd för att vi komjmer få ännu ett missfall nu. Det känns som att drömmen med örhänget skulle "verklighetsförankra" hela drömmen! Eller hur ska jag tolka detta?!

Jag kommer också ihåg att jag fick se det lilla fostret (för i drömmen var det inte så mycket mer än det). Jag vet inte om jag ska tolka det som en mardröm även om det var otäckt! Kanske försöker mitt undermedvetna tala om för mig att jag måste gå vidare..?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback