Elmia, första bilderna på bilen!

Nu har jag äntligen fått se pärlan och M har gett mig klartäcken att lägga upp bilderna på bloggen. Det var helt underbart att träffa honom när vi kom till Elmia. Jag tror att jag höll i stackarn från det att vi kom dit till det att vi åkte, jag ville inte släppa honom! Spearationsångesten sitter fortfarande i och jag saknar honom nu mer än någonsin!

Bilen blev iaf jättefin och det var en riktig upplevelse att gå runt och se alla andras bilar. Vilket jobb alla hade lagt ner! Helt otroligt hur duktiga lackerare till vissa bilar. Mycket imponerad!


image182

Dåligt bred... =)


image183


image184


image185


image186

Pimped up lysen!


image187


Effekten av 20" fälgarrna är ju långt ifrån den samma på bild som att se dem live!!


Jag ska gräva fram en före-bild för att ge den maximala wow känslan...


Kommentarer
Postat av: Veronica

ah så läcker den är :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback